Dohányzásról akar leszokni, A dohányzásról le lehet szokni! Hasznos tanácsok a füstmentes élethez


A válasz egyértelműen igen. Dohányzásról akar leszokni a társa eldöntötte, hogy leszokik a dohányzásról, akkor a siker egyik legfontosabb meghatározója a társas környezettől kapott támogatás. Bár minden dohányos, minden leszokási kísérlet más és más, mégis megfogalmazhatunk néhány tanácsot, amelyek segíthetnek Önnek, hogy a lehető legjobb támaszt tudja nyújtani a sikeres leszokás érdekében.

Mi az, amivel segíthet társának leszokni a dohányzásról?

Először mindenképpen kérdezze meg, hogy miben segíthet. Ezzel kifejezheti azt, hogy törődik társával, és fontosnak tartja ezt az elhatározását. Mi az, amivel segíthet társának leszokni a dohányzásról? Erősítse meg benne, ha most elhatározza sikerülni fog! Még akkor is sikerülhet, ha korábban már voltak próbálkozásai. A legtöbb dohányos többször fut neki, míg elegendő gyakorlatot szerez abban, hogy sikeresen álljon ellen a cigaretta és a dohányzás kísértéseinek.

Különösen a cigaretta letételét követő első napokban kell elérhetőnek lennie a társa számára.

dohányzás az antibiotikum-kezelés alatt

Talán szeretne beszélni a problémáiról, vagy csak együtt lenni olyan baráttal, aki támogatja. Ezért teremtsen arra alkalmat, hogy beszéljenek egymással, kávézzanak együtt természetesen cigaretta nélkül és nemdohányzó helységben, vagy éppen étkezzenek együtt.

Sütik használata

Ajánlja fel, hogy meglátogatja ezekben a napokban! Kérdezze meg, hogyan érzi magát és ne csak azt, hogy már tényleg nem dohányzik-e! Ne beszéljen a cigarettáról, hacsak a társa fel nem hozza a témát! Sokszor sokat segíthet az is, ha a barátja nem gondol a cigarettára. Segítse a leszokót abban, hogy elkerülje azokat leszokni a dohányzásról szóló egészségügyi programról körülményeket, amelyek felkelthetik a dohányzás és a cigaretta utáni vágyat.

Ezért mindig válassza a nemdohányzó részt az étteremben, kávézóban, kerülje azokat a helyzeteket, amelyekben a barátja dohányzókkal, dohányfüsttel találkozhat.

pl. a dohányzásról való leszokás

Tervezzenek nemdohányzó programokat pl. Adja értésére, hogy mennyire büszke arra, hogy leszokik a dohányzásról! Erősítse meg benne, hogy mindig ott áll mellette bármit mond vagy bármit is tesz!

Miért olyan nehéz leszokni a dohányzásról?

Készüljön fel arra, hogy a barátja esetleg rosszkedvű dohányzásról akar leszokni barátságtalan lesz, sőt esetleg bántó módon is viselkedhet! Legyen megértő, nehéz utat tesz meg! Rendszeresen ünnepelje meg a társával a fontosabb szakaszokat pl. Mit tehet, ha barátja komolyan aggódik a testtömegének növekedése, a súlygyarapodás miatt?

Egy videó, amely segít leszokni a dohányzásról

Néhány kilogramm súlygyarapodás a dohányzásról való leszokás természetes következménye. Ugyanakkor a felszedett kilók száma lényegesen csökkenthető. Ehhez azonban változtatásokra van szükség a táplálkozásban és a testmozgásban: Segítheti társát abban, hogy inkább kis kalóriatartalmú ételeket válasszon.

  • 5 tipp, ami segít leszokni a dohányzásról | BENU Gyógyszertárak
  • Mi a dohányzásellenes gyógyszer
  • Sütik használata Regisztráció Gyakran Ha egy személy nem akar leszokni a dohányzásról Kérdések Ön mennyire motivált a dohányzásról való leszokásra, keresse meg, hogy a leszokás létráján hol áll!
  • Leszokna a dohányzásról? Módszerek, amik beváltak - EgészségKalauz
  • 5 nap mióta leszoktam a dohányzásról
  • Le akarja tenni a cigarettát? Ezért nehéz segítség nélkül leszokni - EgészségKalauz
  • A dohányzásról le lehet szokni! Hasznos tanácsok a füstmentes élethez
  • Amikor. milyen állapotban hagyja abba a dohányzást

A leszokás folyamán a dohányosok egy része például az édes, magas kalóriatartalmú ételeket választja. Javasoljon neki kis kalóriatartalmú ételeket, zöldséget, friss gyümölcsöt, nyers sárgarépát, cukormentes rágógumit, cukormentes üdítőt, ásványvizet.

Hogyan segíthetek másokat leszokni a dohányzásról? | pcmart.hu

A mozgás a másik eszköz. Ebben az időszakban különösen ajánlott a szokásosnál több mozgás. Ajánlja fel barátjának, hogy együtt kocognak, sétálnak, lépcsőznek, bicikliznek, úsznak, vagy bármi mást csinálnak.

A lényeg az, hogy mozogjanak. Akár kezdjenek el együtt konditerembe járni, még az is lehet, hogy ez Önnek is jót tesz. Hogyan segíthet a barátjának, ha nagyon sóvárog a cigaretta után? Emlékeztesse, hogy a sóvárgás elmúlik akkor is, ha rágyújt, és akkor is, ha nem gyújt rá. A sóvárgás hullámszerűen tőr rá a leszokásban lévőkre, és ugyanígy el is múlik.

hogyan lehet leszokni a dohányzásról álomban

Ajánlja fel, amikor rátör a sóvárgás, hívja fel Önt, ez segíthet elterelni a figyelmet is. Ehhez természetesen elérhetőnek is kell lennie. Segítsen abban, hogy minél könnyebben elhagyhassa a barátja azt a helyet, ami kiváltotta benne a sóvárgást pl.

hogyan lehet leszokni a dohányzásról eco

Ilyen esetben a legjobb stratégia, ha a személy kilép a kihívást jelentő dohányzásról akar leszokni. Mi az, amit NE tegyen?

Ne mondja, hogy ez könnyű, még akkor se, ha ez Önnek korábban könnyen ment!

Válassza ki az Önnek megfelelő NICORETTE® terméket a leszokáshoz!

Minden leszokás más és más, senkinél nem zajlik le ugyanúgy. Arról persze jó, ha beszél, hogy a leszokás milyen előnyeit tapasztalta meg saját magán. Ne cikizze, ne prédikáljon, ne szidja le! Ezek egyszerűen nem működnek. Ehelyett mindig fejezze ki, mennyire nagyra tartja a próbálkozásáért!