Hasznos tippek, akik leszoktak a dohányzásról


Csuth Ágnes, családorvos Abbahagyom a dohányzást - bizonyára sokaknak ismerősen hangzik ez a fogadkozás.

nikotin-függőség kezelése kostromában

Cikkünkben olvashat néhány tanácsot, melyek megkönnyítik búcsúját a cigarettától. Keressen indokokat! Csak az érheti el a célt, és szokhat le a dohányzásról, hasznos tippek valóban motivált. Fontolja meg, milyen előnyökkel járna, ha már nem dohányozna: nincs többé kellemetlen szájszag, füstszagú ruhák, telefüstölt lakás, az ételek íze jobban élvezhető, kevesebb köhögés, növekvő várható élettartam.

Mindig tartsa szem előtt ezeket az előnyöket!

dohányzás miatti hörgőfájdalom

Még jobb, ha egy cetlire feljegyzi indokait, és ha újra kísértésbe esne, olvassa fel őket magának. Ünnepelje meg a leszokást! Fejezze ki környezetében is, hogy leszokott a dohányzásról!

hagyja abba a dohányzást, stresszmentes tablettákat

Néhány ember úgy érzi, mindent el kell tüntetnie a lakásából vagy a munkakörnyezetéből, ami a dohányzásra emlékezteti — cigarettát, öngyújtót, hamutartót. Másoknál az válik be, ha például egy régi hamutartót színültig töltve régi cigarettákkal szem előtt hagynak — elrettentésképp. Hirdetés 3. Kerülje a stresszt! Aki a stressz és az idő nyomása alatt áll, általában hamarabb gyújt cigarettára.

A dohányzásról le lehet szokni! Hasznos tanácsok a füstmentes élethez

A dohányzásról való leszokás kezdetét időzítse stresszmentes időszakra! Sokak könnyebben mondanak búcsút a káros hasznos tippek egy nyugalmasabb munkahelyi időszak alatt. A rituálék pótolják a dohányzást! A mottó: Nem lemondani, hanem helyettesíteni! Gondoljon kellemes dolgokra, amelyek a szokásos cigarettát helyettesíthetik- és élvezze az újat!

Extra ajánló

A reggeli cigarettát cserélje egy almára! A stresszes szituációban elszívott cigaretta helyett tartson inkább pihenőt, vagy mozogjon 5 percet, vagy tegye vízszintes helyzetbe a lábát! Füstös kocsmák helyett menjen étterembe, stb. Kell a dohány? Nikotinpótlás szükséges!

EXTRA AJÁNLÓ

Mivel a dohányzásról való leszokás idején sokaknál fokozódik az idegesség és az álmatlanság, tanácsos valamilyen nikotin pótló terméket alkalmazni. Ezzel az elvonási tünetek és a cigaretta utáni vágy csökkenthető. Erre a célra megfelel a nikotinos rágó, nikotintapasz vagy nikotinos orrspray. Változtasson táplálkozási szokásain! A dohányzásról való leszokás során sokan egy másik problémával szembesülnek: A mérleg azt mutatja, hogy gyarapszik a testsúly.

Kik és milyen céllal alapították az Országos Dohányzás Leszokás Támogatási Központot?

Ezért már az utolsó cigaretta előtt gondolkodjon az étrendjén. Ugyanis sokan ösztönösen káros pótmegoldáshoz folyamodnak, pl. Kerülje a zsíros és erősen cukrozott élelmiszereket! Semmi esetre se kíséreljen meg egy időben lefogyni, és felhagyni a dohányzással!

Két ennyire nehezen elérhető cél megvalósítása a legtöbb embernek túl nagy megterhelést jelent. Valószínű, nagyobb sikere lesz, ha a nikotin- és súlyprobléma leküzdését egymás után valósítja meg. Kényeztesse magát!

1. Keressen indokokat!

A leszokás közben jutalmazza meg magát! Vegyen valóban búcsút a káros szenvedélytől, hasznos tippek persze nem egyszerű. A pénzt, amit a cigarettáról való lemondással megspórol, szórakoztató és értelmes dolgokra költse: Egy új zenei lemez vagy egy új ruha az új életszakaszban az önértékelését is támogatja.

leszokni a dohányzásról, és a pulzus ritkábbá vált

Kössön fogadást! A legjobb, ha mindenkinek azt mondja, hogy nem akik leszoktak a dohányzásról.

5 tipp, ami segít leszokni a dohányzásról | BENU Gyógyszertárak

Ez lehetőséget ad arra a barátainak, hogy figyeljenek Önre, és motivációt is ad célja eléréséhez. Ha a barátai és ismerősei ennek ellenére cigarettával kínálják, és megpróbálják visszacsalogatni a dohányosok klubjába, kössön velük fogadást. Minden szál letett cigarettával növelheti a nyerési esélyét. Csodálkozni fog, hogy újra milyen sportos lett, és a tüdeje végre friss levegőhöz jut, a teste oxigénnel töltődik fel.

  • 10 tipp a dohányzásról való leszokáshoz
  • Hasznos tippek, akik leszoktak a dohányzásról. 10 tipp a dohányzásról való leszokáshoz
  • Leszokás a dohányzásról tippek A dohányzásról le lehet szokni!

Ezen kívül a sport az esetleges súlyfelesleg ellen is hatásos. Akadályozza meg a visszaesést! Játssza ki az előre láthatóan kritikus helyzeteket!

Gondolja át előre, mikor lenne a legnehezebb leszoknia a dohányzásról! Hogyan tudna ebben a helyzetben másképp reagálni? Mit tehetne az egyensúly fenntartásáért? Akinek korábban már volt egy hatékony stratégiája, jobban kibírja.

  1. Bontás a dohányzástól való kódolás után
  2. Kezdőlap A programról Motiváció a leszokáshoz Hasznos tippek a leszokáshoz!
  3. Szegedi Tudományegyetem | Akik a leszokáson gondolkoznak
  4. A leszokás gyógyszereiről röviden.
  5. Tíz lépés az élet - konkrét tanácsok a dohányzásról való leszokáshoz | pcmart.hu
  6. Az Aspirin® Protect-ről A dohányzásról le lehet szokni!
  7. Milyen gyógyszert vegyen a dohányzáshoz

Egy gondolat különösen veszélyes: az az illúzió, hogy a dohányzást kontrollálni lehet.