Hogyan lehet saját erőfeszítéseivel leszokni a dohányzásról


Más gondolatok is hozzájárulhatnak a visszaeséshez:

Hogyan küzdheti le a visszaeséshez vezető gondolatokat? A visszaesés szempontjából kritikus, hogy felismerje és kezelje a visszaeséshez vezető gondolatokat. Eddig soha sem sikerült, vajon miért próbálkozom még mindig ezzel. A végén úgyis dohányozni fogok. Ha nem füstölne úgy, mint leszokni a dohányzásról hogyan kell csinálni gyárkémény, én is le tudnék szokni. Csak egy szál cigaretta ma este.

Holnap ismét folytatom a leszokni a dohányzásról hogyan kell csinálni.

A dohányzásról való leszokás 9 lépése dohányzó betegségek évekre

Harmadlagos nikotinterhelés A dohányzás abbahagyása után 24 órával csökken a szívinfarktus közvetlen veszélye, 3 hónap múlva múlik a köhögés, 5 év múlva a műtéttel nem gyógyítható tüdőrák kockázata a felére csökken. Tíz jó tanács ahhoz, hogyan szabaduljunk meg a dohányzás szenvedélyétől, s néhány biztató tény arról, mit nyerhetünk vele. A dohányosok többsége saját elhatározását, vagyis a dohányzásról való leszokást egyedül is képes sikerre vinni. A cigaretta mindig hiányozni fog. Ilyenkor például dohányzás abbahagyása hörgők ilyen gondolatokkal szembeállíthatja a dohányzásról leszokás előnyeit vagy éppen a dohányzással együtt járó kellemetlenségeket.

Ne hagyja, hogy ez a nosztalgia aláássa eddigi munkáját! Ha van Önnek kérdése, írjon nekünk az   info leszokasambulancia. Leggyakrabban előforduló kérdések válaszait itt olvashatja.

dohányzásellenes módszerek

Milyen előnyökkel jár a dohányzás abbahagyása? Ne bízza el magát, még sokáig erősnek kell lenni, és vigyázni arra, hogy semmiképpen ne gyújtson rá!

videó a dohányzásról való leszokáshoz 25 képkocka

Emlékezzen arra, hogy nem szívhat el még egy szál cigarettát sem anélkül, hogy veszélyeztetné azt, hogy ismét dohányozni fog.

A válságok kezelése: Esetleg gondolhatja azt is, hogy a dohányzás megengedett olyan kivételes körülmények között, mint például egy krízis, nagyon megterhelő helyzet.

15 A leszokás előnyei: A dohányzásról való leszokás okai

Nem kívánatos változások: Esetleg olyan változásokkal szembesülhet, mint a testsúlygyarapodás, az ingerlékenység, a koncentrációs problémák és más megvonási tünetek.

Önmagában való kételkedés: Az önmagában való kételkedés alááshatja cigaretta dohányzás betegség tünetei füstmentesség fenntartására irányuló erőfeszítéseit. Az Aspirin® Protect-ről A dohányzásról le lehet szokni!

így kell leszokni a dohányzásról

Miért gondolom, hogy most sikerülni fog? Például, képzelje el, hogy milyen mérges lenne akkor, ha ezeket a szomszédjától vagy ismerősétől hallaná, és mégis elfogadja saját magától?

  1. Mennyire lehet leszokni a dohányzásról
  2. Tíz lépés az élet - konkrét tanácsok a dohányzásról való leszokáshoz | pcmart.hu

Tíz lépés az élet - konkrét tanácsok a dohányzásról való leszokáshoz remenysegiskola. Néhány technikát mutatunk be ehhez: Kihívás vagy megkérdőjelezés: A leghatásosabb módja ezen gondolatok legyőzésének, ha közvetlenül szembesülünk velük vagy megkérdőjelezzük őket.

dohányzó drogokat, mit válasszon

Emlékezés a dohányzással együtt járó kellemetlenségekre: egy másik stratégia, ha visszaemlékezik, összegyűjti a dohányzással együtt járó konkrét, kellemetlen tapasztalatait. Ilyenek lehetnek például a reggeli köhögés, a gyomorpanaszok, a kifulladás. Ezeknek hogyan lehet saját erőfeszítéseivel leszokni a dohányzásról tapasztalatoknak a felidézése segíthet leküzdeni a visszaszokást elősegítő gondolatokat.

Figyelemelterelés: Hatékony stratégia lehet az is, ha egyszerűen eltereli a figyelmét a dohányzásról.

A visszaesés szempontjából kritikus, hogy felismerje és kezelje a visszaeséshez vezető gondolatokat.

Képzeletét és gondolatait kellemes, pozitív tartalmakkal foglalja le pl. Önmagát megjutalmazó gondolatok: Másik stratégia lehet az, ha a dohányzással kapcsolatban a sikereire és az erősségeire gondol. Nehéz ilyeneket hangosan kimondani, de önmagát mindenki bátran megdicsérheti, elismerően nyilatkozhat saját magáról saját magának.